Cursus 3

Body weight resistance training

Trefwoorden: fms screening, level; medium. weerstandstraining (eigen lichaamsgewicht), mobiliteit, stabiliteit, (duur-) kracht, coordinatie, proprioceptie(= bewustzijn in elke houding), ademhaling, energie verhogend.

Cursusvorm:

- Privé training, semi-prive training (2 pers.), in Mycro Gym locatie Baarn of Soest
- Op locatie (op aanvraag), kleine groepen (max 4 personen)

_____ No Gym _____ No Equipment _____ No Excuses _____

Een perfect vervolg op cursus 2 , indien u de afsluitende FMS screening goed aflegt! De 'total body-functions training' volgens de totale spierketen phylosofie.

Eerst wordt er verder gewerkt aan de 5 componenten van de functionele fysieke fitheid (cardiovasculair, spierkracht, spieruithoudingsvermogen, flexibiliteit en lichaamscompositie). Aansluitend kan er sportgericht worden gewerkt, d.w.z. op de specifieke sport geëigende bewegingen en eigenschappen (snelheid, agiliteit, balans, coordinatie, reactie tijd en explosieve kracht).

Zowel de onderdelen van de functionele fitheid als de sport specifieke onderdelen zullen altijd worden beoordeelt vanuit de kwaliteit van de totale beweegpatronen, simpel gezegd uw mobiliteit, stabiliteit en motorische controle.

 

 

 

 
  functionele training logo Micro Gym
Copyright © 2012 Micro Gym. Alle rechten voorbehouden.